عمران ارومیه

انجمن علمی عمران دانشگاه ارومیه

عمران ارومیه

انجمن علمی عمران دانشگاه ارومیه

عمران ارومیه

وبلاگ آموزشی و همفکری عمران دانشگاه ارومیه

نویسندگان

شکست خورده های موفق؛ از ادیسون تا بیل گیتس

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۱۳ ب.ظ

حضرت علی (ع) : جهان هرکس به اندازه وسعت فکر اوست

هفته نامه زندگی مثبت - ترجمه روشنک محمدی: همه ما با خواندن و شنیدن داستان های افراد موفق و مشهور گاهی دنبال پاسخ این سوال هستیم که آیا این افراد در ابتدا و میانه شروع فعالیت شان مسیری هموار را در مقابل خود داشته اند یا همانند دیگر افراد زندگی پرچالشی را تجربه کرده اند. در این مقاله شرح کوتاهی از زندگی افراد موفق را می خوانید که نشان می دهد زندگی این افراد نیز خالی از موانع و چالش نبوده است.

توماس ادیسون
معلم دوران تحصیل توماس ادیسون در مورد او گفته بود که ادیسون در دوران تحصیل آنقدر احمق و کودن بوده که به سختی چیزی را یاد می گرفته و این در حالی است که ادیسون مخترع وسایلی شد که در جهان تغییری بس بزرگ ایجاد کرده است.

آلبرت انیشتین

انیشتین در زمان کودکی در مهارت های ارتباطی مشکل داشت اما این مشکل مانع از موفقیت او نشد. او با کسب جایزه نوبل فیزیک نشان داد که با وجود عدم مهارت های ارتباطی و کلامی، هوشی فوق العاده دارد.

بیل گیتس

امپراتوری بزرگ مایکروسافت به دست یک اخراجی از دانشگاه هاروارد پایه رزیز شد. اخراج از دانشگاه باعث عقب نشینی بیل گیتس نشد. هم اکنون نام بیل گیتس کمتر کسی را به یاد یک اخراجی از دانشگاه می انداز؛ اینطور نیست؟

هنری فورد
اولین شرکت اتومبیل سازی فورد به دلیل کیفیت پایین و قیمت بالای محصولات باعث ورشکستگی او شد. بعد از آن او چند بار دیگر با چالش هایی از همین نوع روبرو بود اما با عبور از موانع، توانست به یکی از ثروتمندترین افراد تاریخ تبدیل شود.

در پست های بعدی داستان هایی کوتاه از تفکرات موفق مالی از این افراد می گذارم

نظرات  (۱)

۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۵ دانشنامه دفاعی
سلام علیکم
بسیار عالی
به امید روابط بهتر و صمیمانه‌تر
یا علی (ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی