عمران ارومیه

انجمن علمی عمران دانشگاه ارومیه

عمران ارومیه

انجمن علمی عمران دانشگاه ارومیه

عمران ارومیه

وبلاگ آموزشی و همفکری عمران دانشگاه ارومیه

نویسندگان

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

میلیونرشدن یا در کمترین حالت داشتن یک زندگی راحت و بدون دغدغه مالی آرزوی هرکسی است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند چنین هدفی ندارد چون بیشتر نیازهای جسمی و گاهی روانی شما از طریق منابع مالی تامین می شود، اما رسیدن به ثروت تکنیک های خاصی دارد که افراد ثروتمند آن را در فعالیت های شغلی شان به کار گرفته اند. در ادامه این تکنیک ها را مرور می کنیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۸
وبلاگ نویس

ثروتمندترین مرد ایران

حسین ثابت بکتاش متولد ۱۳۱۳ در مشهد است. از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را گفته‌اند.

به گزارش سرویس اجتماعی روز از نو، ثابت تا پنج سال قبل در جزایر قناری ۵ هتل (۵ هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.  ادامه در ادامه 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۸
وبلاگ نویس

حضرت علی (ع) : جهان هرکس به اندازه وسعت فکر اوست

هفته نامه زندگی مثبت - ترجمه روشنک محمدی: همه ما با خواندن و شنیدن داستان های افراد موفق و مشهور گاهی دنبال پاسخ این سوال هستیم که آیا این افراد در ابتدا و میانه شروع فعالیت شان مسیری هموار را در مقابل خود داشته اند یا همانند دیگر افراد زندگی پرچالشی را تجربه کرده اند. در این مقاله شرح کوتاهی از زندگی افراد موفق را می خوانید که نشان می دهد زندگی این افراد نیز خالی از موانع و چالش نبوده است.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۳
وبلاگ نویس

حتما بخوانید.....

این روزها، هر وقت در مورد آمار بی‌کاری در کشور صحبت می‌شود، لبه تیز پیکان حملات به سمت موانع و مشکلات عمده‌ موجود در سطح مدیریت کلان کشور از جمله عدم مدیریت صحیح منابع، آماده نبودن زیرساخت‌های توسعه و سرمایه‌گذاری و غیرقابل پیش‌بینی بودن وضعیت و شرایط آتی بازار و قوانین اجرایی کشور برای سرمایه‌گزاری نشانه می‌روند. با این حال ورود و گسترش دنیای تجارت الکترونیک در چنین شرایطی می‌تواند بسیار گره‌ گشا باشد، چرا که علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه‌های سرمایه‌گذاری در امر کارآفرینی و آزاد کاری، امکان بهره‌مندی از مشاغل ایجاد شده را مستقل از محدودیت‌های زمانی و مکانی به نحو عادلانه‌ای میان کلیه اقشار جامعه توزیع می‌نماید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۴
وبلاگ نویس

وارن بافت به شما می‌گوید که چگونه 40 دلار را به 10 میلیون دلار تبدیل کنید

وارن بافت احتمالاً بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار تاریخ است و راه حل ساده‌ای دارد که می‌تواند به شما کمک کند 40 دلار امروزتان را به 10 میلیون دلار تبدیل کنید.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۳
وبلاگ نویس

به نام خدا

جهان امروز

          امروز،جهان روی پول جعلی ،یعنی بدهی و سند بدهکاری مالیات دهندگان می چرخد.

          بانکدار هایی که این خانه ی سست جهانی را ساخته بودند، خیلی ثروتمند شده اند.در حالی که میلیون ها نفر از مالیات دهندگان بسیار فقیر شده اند ، تعداد زیادی از این بانکدار ها از دولت پاداش ها و جوایزی هم گرفته اند. این موضوع نه تنها در آمریکا که  در کل دنیا مصداق دارد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۳
وبلاگ نویس